welcome to blog pinky sara =]: yelah wei . aku yg salah ! yes , aku .
Backgrounds by MyCuteGraphics.com
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->

yelah wei . aku yg salah ! yes , aku .

salam . tadi ter-READ blog _____________ . aku tau sape yg kau maksodkan . aku tau sape . tu aku . kan ? xyahlah teka-teki ngn aku lagi . oke . aku mintak maap kat kau . aku selalu buat kau saked hati kan ? betul ? oke . aku nie mmg ajk yg xBERTANGGUNGJAWAB kan ? aku mengaku . aku nie mmg xboleh harap . tapelah . aku terime . kau cakap lahh pape je wei . kepale aku dahh sarat dgr perkataan KELAS , KELAS , KELAS dan KELAS . aku nak try rileks drpd dgr perkataan tu . asik2 , aku je yg kene marah . aku tak larat . sekarang mmg aku ase bersalah kat kau . yelah . kerje aku , sume kau je yg kene buat kan ? lepas nie , bg jelah sume tugas kelas kat bahu aku . jgn ade sesape un kacau aku . biar aku buat sorg2 . biar aku je yg asik kene marah . fair kan ? aku mintak maap if kau kate aku xrespect kau . maap sgt2 !


. aku xsengaje . or aku xperasan . tapi bg aku , aku respect kau sebagai kawan . lebeh drpd tu pon ade tau . tapelah . klo kau kate aku macam tu . tengs sebab sedarkan aku . laen kali kau terus terang . tapi , aku mgkn akan menangis lepas tu . tape . aku ta kesah ! demi kau . .





Terima kasih sebab singgah . Follow lah sekali :D

BLOG PINKY NIE COPYRIGHT OLEH QAISARA HAZIQAH . SEMUA YANG TERCATAT TIDAK BOLEH DICOPY-PATSE . HARAP MAKLUM . TERIMA KASIH :D